اهداف و چشم انداز

نشریه «بازاریابی صنعتی» (Industrial Marketing) به عنوان اولین نشریه تخصصی در زمینه بازاریابی صنعتی و سازمانی در ایران، تحت مجوز وزارت «فرهنگ و ارشاد اسلامی»، از تاریخ 1401/06/02 توسط دانشگاه کردستان با هدف ترویج و نشر نظریه‌های جدید، نتایج پژوهش‌های دانشگاهی، دستاوردهای علمی و مقاله‌های اصیل پژوهشی در حوزه مطالعه بازاریابی صنعتی و سازمانی ، مطالعات و تحقیقات کیفی در زمینه بازاریابی صنعتی و سازمانی، مدل‌های کمی بازاریابی صنعتی و سازمانی، سنجش رفتار صنایع و سازمانها، تبلیغات، مدیریت محصول، برندسازی، مشتری‌مداری و موضوعات مرتبط با آن، با مجوز شماره  92060 مورخ 1401/06/02وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط دانشگاه کردستان منتشر می‌شود. این فصلنامه در حال رشد بوده و امید است مجوز علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را نیز دریافت نماید. بر اساس رویکرد جدید در نشریه، مقالات تدوین شده با روش‌های کیفی، آمیخته و کمی دارای نوآوری، در حداقل زمان بررسی و در صورت داشتن شرایط پذیرش و منتشر خواهند شد.