نشریه «بازاریابی صنعتی» (Industrial Marketing) به عنوان اولین نشریه تخصصی در زمینه بازاریابی صنعتی و سازمانی در ایران، تحت مجوز وزارت «فرهنگ و ارشاد اسلامی»، از تاریخ 1401/06/02 توسط دانشگاه کردستان با هدف ترویج و نشر نظریههای جدید، نتایج پژوهشهای دانشگاهی، دستاوردهای علمی و مقالههای اصیل پژوهشی در حوزه مطالعه بازاریابی صنعتی و سازمانی ، مطالعات و تحقیقات کیفی در زمینه بازاریابی صنعتی و سازمانی، مدلهای کمی بازاریابی صنعتی و سازمانی، سنجش رفتار صنایع و سازمانها، تبلیغات، مدیریت محصول، برندسازی، مشتریمداری و موضوعات مرتبط با آن، با مجوز شماره 92060 مورخ 1401/06/02وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط دانشگاه کردستان منتشر میشود. این فصلنامه در حال رشد بوده و امید است مجوز علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را نیز دریافت نماید. بر اساس رویکرد جدید در نشریه، مقالات تدوین شده با روشهای کیفی، آمیخته و کمی دارای نوآوری، در حداقل زمان بررسی و در صورت داشتن شرایط پذیرش و منتشر خواهند شد.
ویژگیهای برجسته مجله:
- کلیه نویسندگان نسخهای از گواهی و نامه پذیرش مقاله را دریافت میکنند.
- کلیه مقالههای پذیرفته شده در قالب پی.دی.اف. قابل مشاهده، بارگیری و چاپ هستند.
- نویسنده ظرف 2-3 ماه از ارسال مقاله، اعلان پذیرش یا رد آن را دریافت میکند.
- مجله پشتوانه سازمانی و آرشیو کامل مقالهها را دارد.
- مجله از شمار خوانندگان خیلی خوبی برخوردار است و جزو مجلههای طراز اول حوزه خود است.
- مجله از ضریب استنادی و ضریب تأثیر بالایی برخوردار است.
- مجله در پایگاههای اطلاعاتی ملی و بینالمللی نمایهسازی میشود.
- مجله داوری تخصصی و همترازخوانی به صورت دو سر کور و گمنام میشود.
- مقالههای پذیرفته شده خیلی زود به صورت دسترسی آزاد منتشر میشوند.
- هیئت تحریریه معروف دارد.
- به نامههای نویسندگان ظرف 1 هفته پاسخ داده میشود.
اطلاعات کتابشناختی مجله |
|
عنوان فارسی مجله |
بازاریابی صنعتی |
عنوان انگلیسی مجله |
(Industrial Marketing) |
عنوان تحتاللفظی مجله |
Bazariabi/ Sanati |
شاپا چاپی (ISSN) |
شاپا چاپی: شاپا الکترونیکی: |
موضوع مجله |
مدیریت بازرگانی بازاریابی صنعتی -- نشریات ادواری مدیریت بازرگانی -- نشریات ادواری |
زبان |
فارسی (به همراه چکیده انگلیسی مبسوط برای هر مقاله) |
سال شروع انتشار |
1402 |
فاصله انتشار |
دوفصلنامه |
محل انتشار |
ایران، سنندج |
ناشر |
دانشگاه کردستان |
سردبیر |
دکتر اصغر مشبکی |
مدیر مسئول |
دکتر رضا شافعی |
وضعیت انتشار |
فعال |
نوع داوری |
دو سر کور (گمنام برای نویسنده و داور) |
نوع ماده |
پیایند (ادواری) |
آدرس وبگاه |
https://im.uok.ac.ir/ |
نوع دسترسی |
دسترسی آزاد، عمومی |
نوع مجوز انتشار |
CC-BY-NC |
نرمافزار تشخیص سرقت ادبی |
مقالههای ارسالی به مجله مطالعات بازاریابی صنعتی با استفاده از نرمافزارهای همانندجو ایرانداک و سمیمنور و نرمافزار تشخیص سرقت ادبی iThenticate چک میشوند. در صورت تشخیص سرقت ادبی در متن فارسی یا چکیده انگلیسی، بلافاصله دفتر مجله مقاله دریافتی را رد کرده و نام نویسندگان را برای مدت پنج سال در لیست سیاه قرار میدهد. بنابراین، به همه نویسندگان پیشنهاد میشود که قبل از ارسال مقاله خود، متن کامل آن را با استفاده از نرمافزارهای تشخیص سرقت ادبی چک کنند. |
نوع انتشار (هزینههای داوری و هزینههای چاپ و انتشار) |
رایگان، دسترسی آزاد |
مالک حقمؤلف / دارنده حق حقمؤلف |
نویسندگان دارندۀ حقمؤلف مقالۀ خود بدون محدودیت هستند. نویسنده کنترل کاملی بر اثر علمی خود دارد (به عنوان مثال، حق استفاده مجدد، توزیع، انتشار مجدد و غیره را حفظ میکند). |
منبع درآمد مجله |
پشتیبانی سازمان مادر، کمکهای مالی خیریه |
توصیف |
مجله بازاریابی صنعتی مقالههای علمی، پژوهشی و مروری در حوزههای علم بازاریابی و مدیریت بازرگانی، به زبان فارسی به همراه چکیده انگلیسی مبسوط منتشر میکند. این مجله محفلی و محملی ارتباطی برای بحث و تبادل نظر علمی است. |
بیانیه دسترسی آزاد |
دانشگاه کردستان به عنوان ناشر مجله بازاریابی صنعتی، بیانیه دسترسی آزاد بوداپست را به طور کامل میپذیرد و از آن پیروی میکند. این مجله، یک نشریه ادواری کاملاً دسترسی آزاد است. به این معنی که تمامی مقالهها پس از پذیرش (به صورت زودآیند) و پس از چاپ (به صورت دسترسی آزاد و رایگان) بلافاصله از طریق اینترنت در دسترس همه کاربران قرار میگیرد. استفاده، توزیع و بهاشتراکگذاری مقاله در هر رسانه، شبکه و وبگاهی مجاز است، مشروط بر اینکه به نویسنده و مجله به درستی استناد و ارجاع داده شود. مزایای دسترسی آزاد برای نویسندگان عبارتند از: - حفظ حقمؤلف توسط نویسندگان مقاله؛ - دسترسی رایگان و آزاد برای کلیه خوانندگان و کاربران در سراسر جهان؛ - افزایش دسترسپذیری، رؤیتپذیری، مشاهدهپذیری و خوانایی مقالهها؛ - افزایش استناد به مقالهها؛ - فقدان محدودیت مکانی برای دسترسی؛ و - انتشار سریع و بهموقع. |